Återbetalningspolicy

Returer

Vår återbetalningspolicy varar i 14 dagar. Om 14 dagar har gått sedan du fick ditt paket, kan vi tyvärr inte erbjuda dig en återbetalning eller utbyte.
För att vara berättigad till en retur måste din försändelse vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Det måste också vara i originalförpackningen.
För att genomföra en retur kräver vi ett kvitto eller inköpsbevis.

Återbetalningar 

När din retur har mottagits och inspekterats kommer vi att skicka ett e-postmeddelande till dig som meddelar dig att vi har mottagit din returnerade artikel. Vi kommer också att meddela dig om godkännande eller avslag på din återbetalning.
Om du godkänns kommer din återbetalning att bearbetas, och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller ursprungliga betalningsmetod, inom ett visst antal dagar.

Sena eller uteblivna återbetalningar

Om du inte har fått någon återbetalning, kontrollera först ditt bankkonto igen.
Sedan kontakta ditt kreditkortsföretag, kan det ta lite tid innan din återbetalning officiellt publiceras.
Nästa är kontakt med din bank. Det finns ofta en viss bearbetningstid innan en återbetalning bokförs.
If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at [email protected].

Utbyten 

We replace items if they are defective, damaged pr have missing pieces. If you need to exchange it for the same item, send us an email at [email protected] and send your item to: Cribble Craft AB, Norrbackagatan 60, 113 34 Stockholm, Sweden.
Frakt
För att returnera din produkt ska du skicka din produkt till: Cribble Craft AB, Norrbackagatan 60, 113 34 Stockholm, Sverige
Du kommer att vara ansvarig för att betala för dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnader återbetalas ej. Om du får en återbetalning kommer kostnaden för returfrakten att dras av från din återbetalning.
Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you, may vary.
If you are shipping an item over $75, you should consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.