Återbetalningspolicy
Returnerar
Vår policy gäller i 14 dagar.
Om det har gått 15 dagar eller mer sedan du tog emot ditt paket kan vi tyvärr inte erbjuda dig återbetalning eller utbyte.
För att vara berättigad till retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Den ska också vara i originalförpackningen.
För att slutföra din retur behöver vi ett kvitto eller köpbevis.
Återbetalningar
När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi ett e-postmeddelande till dig för att meddela att vi har tagit emot din returnerade vara. Vi kommer också att meddela dig om godkännande eller avslag på din återbetalning.
Om du blir godkänd kommer din återbetalning att behandlas och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller din ursprungliga betalningsmetod, inom ett visst antal dagar.
Försenade eller saknade återbetalningar
Om du inte har fått någon återbetalning ännu, kontrollera först ditt bankkonto igen.
Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan din återbetalning publiceras officiellt.
Kontakta sedan din bank. Det är ofta en viss handläggningstid innan en återbetalning bokförs.
Om du har gjort allt detta och du fortfarande inte har fått din återbetalning ännu, vänligen kontakta oss på hello@cribble.se.
Utbyten
Vi ersätter varor om de är defekta, skadade eller saknade delar. Om du behöver byta den mot samma vara, skicka oss ett mail på hello@cribble.se och skicka din vara till:
Sverige.
Frakt
För att returnera din produkt bör du skicka din produkt till:
Du kommer att stå för dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnader återbetalas ej. Om du får en återbetalning kommer kostnaden för returfrakten att dras av från din återbetalning.
Beroende på var du bor kan tiden det kan ta för din utbytta produkt att nå dig variera.
Om du skickar en vara över 75 USD bör du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa fraktförsäkring. Vi garanterar inte att vi kommer att ta emot din returnerade vara.